Un cetățean din Briceni a sunat de 425 de ori la Serviciul 112, într-o singură lună – motivul e penibil

În luna octombrie, aproximativ 223 775 de apeluri au fost recepționate la numărul unic de urgență 112, cu o medie zilnică de 7 218 de apeluri.

Cele mai multe solicitări au fost preluate de la un apelant fidel din Briceni, care a apelat numărul unic de urgență 112 de 425 de ori.  În majoritatea situaților, apelantul solicită mai multe informații privind prognoza meteo, zilele calendaristice sau ora locală.

Cele mai multe apeluri de urgenţă au vizat solicitări pentru echipaje medicale ale Serviciului de Ambulanță, 67 008 apeluri, urmate de Serviciul de Poliţie – 24 834 apeluri și Pompieri – 2 026 apeluri.

Cetățenii ​​​ au semnalat urgențe medicale privind, afecțiuni de tract respirator cu suspecție la COVID – 19, cefalee și dureri abdominale sau de spate.

Polițiștii au fost solicitați să intervină în cazul conflictelor, comportamentului agresiv al unor persoane sau în cazul accidentelor.

În cazul urgențelor de pompieri se observă o creștere a numărului de solicitări privind deblocarea de uși și ferestre.

Totodată, din fluxul total de apeluri, urgențele se situează la circa 48,39%. Indicatorul de perfomanță privind timpul de procesare a unui apel de urgenta (cazuri reale) reflectă o medie de aproximativ 50 secunde.

De asemenea, indicatorul privind timpul de răspuns la apelurile inițiate în sistemul SIA 112 în perioada de referință, în 76,12% din fluxul total de apeluri se răspunde în primele 5 secunde, iar în intervalul de 10 secunde se reacționează la apelul de urgență în 92,95% din numărul total de apeluri.

Menționăm că, Serviciul 112, acordă un interes major pentru a optimiza indicatorii de perfomanță privind timpii de răspuns și procesare pentru apelurile de urgență și adoptă măsuri pentru a îmbunătăți modul de lucru al operatorilor 112.

Dosar Media

Ai o noutate?