Soluția propusă de Moldovagaz, în cazul în care ați primit facturi care nu reflectă corect mărimea compensației

Reprezentanții Moldovagaz declară pe 8 decembrie că unii locuitori ai Republicii Moldova au primit factura de plată pentru gazele naturale cu unele erori. Compania menționează că au fost identificate cazuri când gradul de vulnerabilitate a unor consumatori, indicat în actele de plată, diferă de statutul stabilit de Guvern prin intermediul www.compensatii.gov.md.

„În acest proces, au fost identificate cazuri când gradul de vulnerabilitate socială a unor consumatori, indicat în aceste acte de plată, diferă de statutul stabilit de Guvern prin intermediul platformei www.compensatii.gov.md”, comunică reprezentanții companiei.

În aceasta situație, Moldovagaz propune consumatorilor „să efectueze plățile conform facturilor emise, iar discrepanțele (erori) financiare vor fi înregistrate ca plată în avans”.

„Recalcularea efectuată se va reflecta în factura pentru luna decembrie, care urmează a fi expediată consumatorilor la începutul lunii ianuarie”, susține compania.

Dosar Media

Ai o noutate?